Megtört a jég ...

Na, most olvastam azt a mondatot, amitől hosszú percekig sírva röhögtem és fetrengtem, és tényleg megtört a jég... Jó ideig fogalmam sem volt, mi ez a Hummer-es sztori a Facebook-on. Csak megjelentek az üzifalon a viccesebbnél viccesebb képek... (Az a fránya üzifal, mindig azzal van a baj! Elárasztja az agyamat a hülyeség...) És hát hűséges fészbúkfüggő lévén mindenféle verziókat láttam róla... Oké, annyit azért elég hamar sikerült megtudnom ezekből a humorbonbonokból - hogy klasszikusokat idézzek megint -, hogy két terepjáróról van szó, Balatonakarattyán szakadtak a vízbe és azóta az egész ország rajtuk röhög. Ettől azonban még fogalmam sem volt, mi olyan vicces ezen. Oké, beszakadtak - rossz nekik, azt' helló.

De aztán jött az a kép, amit biztosan sokan láttak:

S1.jpg

Na, ez ütött ki elsőként... Nem bírom a Spongya Bobot, valamiért nem szimpatikus a feje - persze tudom, nem is az én korosztályomnak kell szeretnie az ilyesmit... (De mondjuk a Magyar Népmesékkel vagy a Disney-vel simán elvagyok azért.) (Kivéve Micimackót... Na annak se csípem a buráját, azt csakis Tigris és Füles miatt nézem, ha nézem...) (De már megint nem erről akartam beszélni.)

Aztán, alig hogy felocsúdtam, jött a következő nem-bírom-abbahagyni-a-röhögést pikcsör:

S2.jpg

Áááá, hát ezt nem lehetett megosztás nélkül hagyni... (Bár igen, az elfoglalva összesen három lö, nem négy, de hát itt nem ez a lényeg...)  Na, itt már volt valami lávsztori részemről is a Hummer-es szuperhősök felé. Ha már a politikát is belevonjuk, akkor ez a téma bizony beszélni való téma...

De még ekkor sem hagytam magam. Most viszont eljött a pillanat, hogy bedobjam a törölközőt:

"Kezdetben nem kedveltem a HUMMEReket, de aztán megtört a jég ..."

És tényleg megtört. Imádom mind a hét (negyven körüli) hülyegyereket, aki mert nagyot gondolni, és megmutatni a világnak... Végül is, sikerülhetett volna. De akkor nem lennének ennyire híresek.

És az is tuti, hogy akkor a BMW X6-os sem szakadt volna bele a Velencei-tóba... XD

Hááát, ekkora sztorikat!!! Most képzeljétek el, ha nem lenne télmumus... Ha nem jött volna el ez a cudar hideg idő, tudnánk vajon ekkorákat röhögni valamin?...

Tehát, a cirkusz már megvan. Már csak a kenyér hiányzik...

"Először egyszerűen írunk és rosszul. Aztán bonyolultan és rosszul. Majd bonyolultan és jól. Végül egyszerűen és jól." (Vámos Miklós)

- Köszönet az idézetért Jud Rider-nek! :) -

A bejegyzés trackback címe:

https://mind-of-row.blog.hu/api/trackback/id/tr94094764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása