Ez hihetetlenebb a hihetetlennél - máris itt a folytatás! Sajnos nem tudok szó nélkül elmenni mellette. (Ahhoz képest, hogy két napja még egyáltalán nem érdekelt a téma...)

Tegnap egy kávézóban a kezembe akadt egy napilap a szennyebbik kategóriából, aminek a címlapján nem más, mint Ambrus Attila volt látható: "Pártfogójával pizzázott a Viszkis". Elmés cikk - nagyjából semmiről sem szól az égvilágon. Egy pizzériában én is pizzát szoktam vásárolni, de szerintem vagyunk még így egy páran. És még elvitelre is kért?... Nahááát!

Ez a cikk persze csak arra volt jó, hogy megint felpiszkáljon. És újra elkövettem egy hibát. Csak úgy kíváncsiságból beírtam a mi szeretett Facebook-unk keresőjébe Ambrus Attila nevét...

Első helyen dobott ki egy olyan oldalt, ami nagyjából január utolsó napján vagy február elsején készülhetett - tehát az időzítés tökéletes. Azóta jelen pillanatig több, mint 5000 ember lájkolta "őt" - hiszen hadd ne mondjam, hogy néhány kivételtől eltekintve mindenki úgy gondolja, hogy 12 év börtön után Attilának első dolga volt létrehozni egy Facebook oldalt... magáról, mint közszereplőről. A feltöltött képek egyikén két saját készítésű kerámiával a kezében mosolyog, a másik egy régebbi jégkorongos kép róla, a harmadik pedig egy karikatúra, amin egy "Whisky robber 1999" feliratú üveget emel a magasba, szintén mosolyogva.

A képek alatt pedig ilyen és ehhez hasonló hozzászólások (ezen hozzászólások tartalmáért semmiféle felelősséget nem vállalok! Aki elolvassa őket, készüljön fel, hogy mellékhatásként - nagy dózisban - maradandó agykárosodást idézhetnek elő, és az agysejtek gyorsuló ütemű pusztulását okozhatják):

"jó kép lett ;)" (Ez a whisky-s üveges alá volt írva... Igen, biztosan Attilának is tetszik! Én is kiraknék magamról ilyesmit a FB-ra a helyében - ha pont annyi lenne az IQ-m, mint a komment írójának vagy egy marék szárított lepkének.)

"Gratula!!!!!!!!!!!!! :DDD"

"hmm jo is a wiski ...:D.:D" (Ezt egy nő írta természetesen, remek helyesírással megáldva...)

"BIG LIKE.....neked....:)" (Szerintetek nő írta?...)

"már kezd uncsi lenni....................." (Ezzel ebben az olvasatban egyet kell értenem.)

"szia Attila még nem ismersz halálos fazon vagy , nem ismerlek de lehet követem a példádat tudod Baby (???) éppen nincs melóm de fősulira járok és tudod nekem nem " állami támogatott " tehát költség térítésesen vagyok . Arra gondoltam kirabolok én is pár bankot aztán ha bebörtönöznek akkor eltudom végezni a fősulit ( gazdálkods és menedzsment szakon ) és talán hátha rólam is majd akarnak filmet kreálni csak tudod én festek nem kerámiázom . Állat nem ? Na szóval nem is gondoltam volna hogy ilyen szép jövő vár azokra akik bent vannak . voltak vagy lesznek . Mert itt kint elég tré a helyzet hátha nekem is sikerül az életemet megvalósítani . Mert jelenleg ott tartok hogy nincs munkám és ebből kifolyólag lehet tető sem lesz a fejem fölé ott legalább figyelembe veszik a főiskolai törekvéseimet .na ennyi szia ." (Na, most erről - a helyesírási és egyéb hibákat leszámítva - nem tudom eldönteni, hogy mit is akar? Persze, egy csaj írta... És igen, értem én, hogy nem az állam pénzén kellene taníttatni a rabokat - de ez nem hiszem, hogy Ambrus Attila hibája, inkább az állami rendszeré, nem?... És az a hülye, aki nem használja ki a lehetőségeket. Nos, akkor mi is van?...)

"Úgy hogy, gratulálok a művész úrnak, tényleg. :)" (Köszi, a nevében is. Bár nem tudom, ki lehet vajon ebben az esetben Attila magyar hangja - aki az oldalt "szerkeszti", vagy csak halálra röhögi magát a sok hülyén -, ha ezt a szerepet még Pálinkás István tanár úr sem vállalta be. Merthogy miért is tenné amúgy?...)

"Sok szerencsét kívánok az új élethez!" (Biztos elolvassa majd egyszer...)

"hol vagy?" (Nem érted??? Megkérdezi, hogy hol vagy!!! XD Hát ez remek... Mindjárt írok Brad Pitt-nek, és megkérdezem, verárjú? Anyááám!!!)

"Jó öreg tyúk lábas ing :P én hoztam haza emlékbe anno XD" (ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!)

"ugyi vagy" (Ezt nem is értem... Ügyi?... Hm...)

"nem bánám ha tényleg lene saját facebookja is:D ha megtudod a valós facebookját jelez :D nekem.köcce" (Uhh... no comment...)

"én a helyébe beneveznék a VV6 ba biztos vinné a pálmát:)" (Valószínűleg másra sem vágyik évek óta, mint hogy végre benevezhessen a VV6-ba, igazad van, tesó!) (Anyám...)

Ez tehát néhány nap termése... Kézzel fogható bizonyíték arra, hogyan befolyásolja az embereket a média.

Nos, én csak annyit mondok: folyt. köv. Mert lesz folytatás...

A bejegyzés trackback címe:

https://mind-of-row.blog.hu/api/trackback/id/tr874083988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása